Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Бірюков Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Рева О. М. Фрейми інтелектуальної системи аналізу помилок авіадиспетчерів [Електронний ресурс] / О. М. Рева, А. М. Невиніцин, Ш. Ш. Насіров, В. А. Шульгін, Ю. Ю. Бірюков // Авиационно-космическая техника и технология. - 2011. - № 6. - С. 102–110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2011_6_18 Враховуючи систематичний і сталий вплив людського чиннику на безпеку польотів, а також недоліки сучасних методів і технологій розслідування авіаційних пригод, виниклих внаслідок помилкових дій авіадиспетчерів під час безпосереднього управління повітряним рухом, розроблено методологію здійснення відповідного аналізу за допомогою фреймів, як обов'язкової складової інтелектуальної системи підтримки рішень. Відповідний модуль у вигляді програмного продукту доведений до практичної реалізації у тренажерному центрі обслуговування повітряного руху, що дозволило здійснювати повний і всебічний аналіз помилкових дій авіадиспетчерів і сприяє проактивному їх попередженню в професійній діяльності.
| 2. |
Бірюков Ю. Ю. Класичні критерії прийняття рішень у визначенні групових переваг авіадиспетчерів на чинниках безпеки професійної діяльності [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бірюков // Авиационно-космическая техника и технология. - 2011. - № 9. - С. 189–194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2011_9_36 На підставі запропонованих ІСАО сучасних концепціях проактивного забезпечення безпеки польотів з урахуванням людського чинника проведено дослідження з виявлення й аналізу спектра з n = 15 небезпечних чинників, а також подальших ризиків, що загрожують життєздатності аеронавігаційної системи. Оскільки саме ставлення авіадиспетчерів до небезпечних дій і умов відображає "безпечну" корпоративну культуру, то виявлено їх індивідуальні переваги на цих чинниках. Враховуючи, що системну властивість емерджентності має групова система переваг, яка може узагальнити і суперечливі думки, доведено, що ця "маргінальність" може бути наслідком унікального особистісного досвіду професійної діяльності авіадиспетчерів, залучених до випробувань. Адаптовано процедури застосування класичних критеріїв прийняття рішень (Вальда, Севиджа, Байєса - Лапласа, Гурвиця) для непараметричного встановлення групових систем переваг на множині досліджуваних чинників небезпеки з визначеною мірою ризику відповідних висновків.
| 3. |
Бірюков Ю. Ю. Фреймовий підхід до аналізу помилок авіадиспетчерів [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бірюков, П. Ш. Мухтаров, Ш. Насиров, І. Гасанов // Авиационно-космическая техника и технология. - 2009. - № 7. - С. 182–187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2009_7_38
| 4. |
Рева О. М. Проактивна модель комплектування диспетчерської зміни за показниками безпомилковості, своєчасності і взаємозамінності [Електронний ресурс] / О. М. Рева, Ю. Ю. Бірюков, В. А. Шульгін, С. І. Корж // Авиационно-космическая техника и технология. - 2010. - № 8. - С. 89–94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2010_8_20
| 5. |
Рева О. М. Методи теорії графів у структурно-функціональному аналізі організації діяльності диспетчерської зміни, як невеликої групи авіаційних операторів [Електронний ресурс] / О. М. Рева, А. М. Невиніцин, Ю. Ю. Бірюков, Н. А. Савонина // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2013. - № 1. - С. 267-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2013_1_38 Офіційну структуру диспетчерської зміни надано у вигляді графа, вершини якого уявляються як окремі авіадиспетчери на визначених диспетчерських пунктах, а ребра - функціональні зв'язки між ними. Маючи мінімальну апріорну інформацію у вигляді наявності зв'язків між елементами, що утворюють структуру диспетчерської зміни, за визначеними показниками встановлено, що вона є зв'язаною і має максимальну надійність. Діаметр структури дорівнює двум крокам-ребрам між максимально віддаленими елементами. Обчислено показники керованості групою, рівномірності розподілу зв'язків, структурної компактності, ступеня централізації та показники периферійності вузлів та графа в цілому.
| 6. |
Орловський І. А. Лабораторний стенд керування маніпулятором М10П від SCADA системи TRACE MODE [Електронний ресурс] / І. А. Орловський, О. І. Крат, П. П. Зав’язун, Ю. С. Бірюков // Електротехніка та електроенергетика. - 2013. - № 2. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etee_2013_2_9 Для підвищення якості навчального процесу студентів спеціальності "Електромеханічні системи автоматизації та електропривод" у Запорізькому національному технічному університеті розроблено лабораторний стенд комп'ютерного керування маніпулятором М10П від SCADA системи TRACE MODE через ОРС-сервер і USB порт комп'ютера та контролер фірми VIPA. Це дозволило підвищити професійні знання і навички роботи на сучасному обладнанні провідних фірм. Наведено структурну схему стенда, програмне забезпечення, інтерфейс користувача у SCADA системі та методику проведення лабораторних робіт.
|
|
|